niedziela, 17 lipca 2016

Blaski sławy...

Nie uaktualniałam bloga już od pewnego czasu. Związane jest to z kilkoma czynnikami. Jeden z nich to kłopot zdrowotny, który miałam i który będzie mnie jeszcze kilkanaście lat prześladował. I który aż się prosi, żeby go opisać. Tylko jeszcze gotowości brak.

 Drugi powód to zmęczenie i frustracja związana z pracą- ciężko jest wynajdować śmieszne perełki, kiedy człowiek marzy tylko o jak najszybszym opuszczeniu miejsca kaźni...

Ale ja nie o tym chciałam.

Kilka miesięcy temu uczestniczyłam w kursie ALS (tak tak, te 5 lat minęło bardzo szybko). Kurs był dobry, zajęcia uczciwie prowadzone. Najciekawsze natomiast zdarzyło się w ostatni dzień. Jednym z instruktorów był przystojny rezydent anestezjologii. W trakcie przerwy podszedł do mnie i zapytał
- Młoda Lekarko- czy Ty czasem nie pisałaś kiedyś bloga?
- Tak...-odparłam nieco speszona
- To ja go znam!- entuzjastycznie odpowiedział przystojniak

Ach, och...jak to miło- pomyślałam. Usłyszałam zwyczajowe pochwały (w końcu gdyby chciał skrytykować, to pewnie by nie pytał). Nieco urosłam. Uśmiech mi się poszerzył. W końcu taki fajny facet chwali moje wypociny...A na końcu, wisienka na torcie:

- Czytałem go gdzieś na początku studiów!

Ehhh...Obawiam się, że na to nawet wiadro botoksu nie pomoże....

31 komentarzy:

Lillijka pisze...

Miło Cie znowu przeczytać( dziwnie mi to brzmi,ale niech zostanie) Czekam na więcej... Toż Pan anestezjolog też nie młodej daty :P

elw pisze...

ja też czekam na więcej :)

erjota pisze...

Przynajmniej miał dobre chęci i próbował rzucić komplementem :)

Lala pisze...

Ale ciekawe po czym Cię rozpoznał, że to Twój blog ;) Może ja Ciebie też kiedyś rozpoznam :D Ja byłam w 1 liceum, jak zaczynałam czytać Twoje wypociny, więc nie przestawaj pisać!

Anonimowy pisze...

Kochana Młoda Lekarko! Własnie kończę staż podyplmowy i mam pewien dylemat. Chciałabym Ci się poradzić w pewnej sprawie,bo czuję, że możesz mi pomóc! Nie zajmę dużo czasu, obiecuję :) Czy mogłabym odezwać się na jakiegoś maila? gdzieś bardziej 'prywatnie' po prostu. Bardzo proszę.

Wiktoria.

Ola pisze...

Mam taką samą prośbę jak Wiktoria, dałoby radę o jakąś poradę prosić... ?

Agnieszka pisze...

hah no najważniejsze że padł komplement :D

naksos pisze...

Bardzo fajny wpis, pozdrawiam wszystkich :)

vivetargi pisze...

Fajny wpis, spodobał mi się Twój styl pisania, będę zaglądać tu częściej. Pozdrawiam :)

lepszyserwis.pl pisze...

Dobre, czekam na więcej :)

Anonimowy pisze...

We absolutely love your blog and find almost all of your post's to be what precisely
I'm looking for. Do you offer guest writers to write content available for you?
I wouldn't mind publishing a post or elaborating on most of the subjects you write with regards to here.
Again, awesome blog!

Anonimowy pisze...

You really make it seem so easy with your presentation but I
find this topic to be actually something that I think I would never understand.

It seems too complicated and extremely broad for me.

I'm looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

Anonimowy pisze...

Fantastic goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you are just extremely
great. I actually like what you have acquired here,
really like what you're saying and the way in which you say it.
You make it entertaining and you still care for to keep it
smart. I can't wait to read much more from you.
This is really a terrific web site.

Anonimowy pisze...

Hi, I think your blog might be having browser compatibility
issues. When I look at your website in Chrome, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
fantastic blog!

Anonimowy pisze...

Having read this I believed it was rather informative.
I appreciate you taking the time and effort to put this short article together.
I once again find myself spending a significant amount of time both reading and
posting comments. But so what, it was still worthwhile!

Anonimowy pisze...

I am now not certain the place you're getting your info, however great topic.
I must spend some tme learning much more or working out more.
Thank youu for fantastic info I waas looking for this information for
my mission.

Anonimowy pisze...

Wow! This blog looks just like my old one! It's on a totally different subject but it has pretty
much the same layout and design. Great choice of colors!

leasing czy kredyt pisze...

Sława ma swoje plusy i minusy.

dzidziula.pl pisze...

Sława może pomóc ale i może zaszkodzić, trzeba z niej umiejętnie korzystać. Pozdrowienia

Jurajska pisze...

Można obrosnąć w piórka :) końcówka miażdży system ;P

http://reha-master.pl/ pisze...

Bardzo ciekawa historia :) Czekam na więcej tego typu bo powiem szczerze, że bardzo polubiłem tego bloga :)

Anonimowy pisze...

This is my first time pay a visit at here and i am actually happy to read everthing at alonne place.

Anonimowy pisze...

Hi there to every one, because I am truly
keen of reading this website's post to be updated regularly.
It includes good data.

Perspectiva Solutions pisze...

Bardzo fajnie czyta się to co piszesz. Taki wpis zapewne spodoba się każdej osobie.

city-polska.pl pisze...

Super blog. Nie mogę doczekać się kolejnego wpisu. Nie natrafiłem nigdy wcześniej na tak ciekawego bloga.

https://babydoro.pl/ pisze...

Bardzo fajne informacje. Na pewno mi się przydadzą.

Doradca Finansowy Warszawa pisze...

Świetny blog, będzie kontynuowany?

Zenon65848 pisze...

Mam nadzieje, że niebawem pojawi się tutaj kolejny tak interesujący wpis.

Igor43765 pisze...

Bardzo ciekawy wpis. Czekam na kolejny.
______________
angielski dla dzieci łódź

Bastian pisze...

Artykuł przykuł moją uwagę gdyż jest bardzo ciekawy.
________________________
https://bif24.pl/biznes/faktoring/

płytki trawertyn pisze...

Dawno nie było wpisu. Kiedy nowy?